Höst

Gott folk, hösten är här!
Jag protesterade och följde Bodensarans val med att sitta utomhus på Hanssons. BRRR!
Vadå, jag hade ju inte kunnat sitta inne själv?

Iaf, fika med Henke, Stina och Malin och sen kilade vi på stan.
Jag dum-testade kläder och handlade smink och hår-tjaffs.
Bara för att jag är arbetslös och ska resa bort med pengar jag inte har.

Nu sitter jag här med chili i ögat och på läppen, hardcore.
Har gjort den där goa avokado/bön-röran som vi ska äta till grillat.
Och bakat en paj som mamma ska ha till nån tjej-fest, 50+.
Så jag är duktig och fräser åt alla som ringer, förlåt!

Men som Stina säger, hon skulle dö om hennes telefon var i farten som min.

Lite höstigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!