I knew it.

Har känt mig lite hängig idag.
Frysit konstant.
Okej, det är inget ovanligt.
Gustav säger att man fryser för att man har mycket fett, kul.

Men just nu är det inte "fettets" fel.
Utan jag kände nu när jag kom hem och satte mig att jag var helt varm,
fast jag fryser som en tok.
Och det är iiiinte ofta jag är varm.
Så jag kollade, och visst, lite feber har jag.
Och ganska trött är jag.
Och VÄLDIGT synd är det om mig.
Och mindre bra är det eftersom jag behövde jogga ikväll.
(BIG TIME)
ochochoch..

Nu, ska jag och mitt tekniska huvud,
som faktiskt börjar se mycket logik och klara av mycket själv i denna tekniska data-värld, seriöst!
Iaf, vi ska nu krypa ner i sängen och se "It's always sunny in Philadelphia", med min fleecepyjamas med pingviner på, ni vet.

Imorgon, efter många timmars sömn, så är jag på topp igen.
Är bjuden på lunch hos Emma.
Sen på kvällen så ska jag, Susanne, Anne och Hanna till min stuga och äta.
Så fan heller, jag har ingen feber imorgon.

Krya på mig och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gör inget särskillt på onsdag tror jag, jobbar till 18 iallafall :)

2009-08-17 @ 21:58:11
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!