Ingen mil här inte.

Justja, jag har inte berättat att tjejmilen inte blev av.
Min rygg har strejkat på senaste tiden, på kvällarna skakade den som ett asplöv.
Så, jag fick höra att 1 mil på asfalt inte var aktuellt,
om jag ville njuta av min vistelse i Berlin.

Kankse lika bra, eftersom jag har sett ut som en halt häst när jag joggat på senare.
Haltar på högra sidan pga ryggen och att höften låser sig.
Även när jag går. Suck!

Har bokat tid på Step In till nästa måndag, och då ska jag försöka få en så snabb tid hos farbror sjukgymnast också.

Känns trist att missa tjejmilen, med tanke på hur pepp jag har varit.
Och för att det gick så bra att springa på asfalt i början när jag började träna.
Sen gick det utför.. Nåja, nästa år då?

Nu är jag redo, färdigpackad och rätt ruffsig i håret ser jag.
Jag har 3 linnen på mig, bara för att... det ska vara så.


Mot Berlin!


Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggi!

2009-08-31 @ 19:32:43
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!