Jag kan.

Om 6½ timme lyfter vårat plan mot Berlin!
Jag är inte bakis, utan bara pepp och glad.
Henke sitter och bråkar med sin packning och grinar över att jag och Lisa retas. Men när det gäller Henke så kan man inte låta bli.
H- "Får jag ha med mig smink?"
B- "Nää"
H- "Va?! Får man inge packa det?! Ska du inte ha med det?!"
B- "Nää"
H- "Men lite får jag ha med mig?"
L- "En foundation"
H- "Ett puder?"
B- "Nej, inge puder"
H- "Men faan.."


Igår döpte jag Victorias snigel till Hjalmar.
För han har ju som en hjälm!
Och Henke kontrade med "Astrid".
Men jag förklarade att det var en kill-snigel.
H- "Hur kan du veta det?"
B- "Man ser det på cirklarna på skalet.."
(tycker det lät rimligt)

När det gäller Henke, så kan jag ALLT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men alltså, har du inte sprungit? förstår inte :)

2009-08-30 @ 15:37:23
URL: http://idaaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!