Jag och Arash

Ni får ursäkta..

Sverige, vi behöver mer Azerbaijan i vårat land.

Har suttit ikväll och lyssnat igenom lite eurovision låtar från iår,
för jag missade faktiskt hela grejen i Spanien, buhu.
Och jag kände att "nä, jag missade nog ingenting i år"
Fast sen kom Azerbaijan.
Azerbaijan var det fart på!
Och nu sitter låten i huvudet, runt, runt, runt.

Så jag förklarade för Stina att jag nog ska flytta dit och få lite fart i livet.
Stina skrattade bara åt mig.
B- "vill du ha bildbevis?"
S- "send it"


trendy Azerbaijan

Så jag letade upp min turkiska "dräkt" jag köpte när jag var 6 år.
Som jag prompt skulle ha på min skolavslutning i 1:an,
då min syster gick ut 6:an och tydligen skämdes hon otroligt mycket.
Varför förstår jag inte?

Vad sägs? Jag bjuder på det.
Jag fick iaf Stina att gråta och skratta.
"Seriöst, jag är tårögd"
Och nu är jag hennes bakgrundsbild på datorn, det är stort.

Påtal om stort, jag har inte tänkt på min onda rygg på ett tag.
Och det beror inte på de x antal värktabletterna som åkt i mig.
Utan jag har skrattat så mycket.
Så mycket att jag har lika ont i ryggen som jag hade när jag knappt kunde gå ner för trappan tidigare ikväll, då är det illa.

Så nu säger jag godnatt och tar en varmdusch istället.
Och drömmer om Arash.

(som sagt, ni får ursäkta)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, söta kläder! Gillar sistbilden! töff.

2009-08-26 @ 22:43:59
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahaha, jag skulle nog också ha skämts över dig om jag var 12 år ;p men va? kan du ha samma kläder som för 15 år sen? :O

2009-08-30 @ 00:39:35
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!