Min onsdag

Sådärja, godmorgon.
Ska alldeles strax iväg och yra i något barkspår som jag aldrig testat.
Robert försökte förklara för mig hur jag ska springa,
"det går inte att springa vilse"
Phew!
"..du kan inte springa vilse om du inte korsar någon väg"
VADÅ?!

Sen ska jag möta Elina som kommer med bussen från Piteå i Luleå.
Ska bli superkul att träffas, snart flyttar hon ännu längre bort från mig.
Så vi får ta vara på den här veckan!

Sen så kommer Hanna hem till mig ikväll och vi ska fixa middag.
Lite vin, och kanske en sväng ut på bränna.
Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njae. Inte direkt, men jag hade kunnat tänka mig att arbeta med familjer eller typ immigrationsverket (sjukt jobbigt säkert, psykiskt) men tycker socionom är det som verkar mest jag. Men jag vet inte. Velar fram o tillbaka.



Själv? Vet du vad du vill göra?



Åh, efva attling, sånt är dock himla dyrt ;) men det vore inte helt fel. Älskar budskapsarmband och dylikt :)

2009-08-05 @ 22:22:09
URL: http://jossan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!