Sticky

Motivationen har legat på 0,00.
Motivationen när det gäller vad?
Ptja, det mesta.

Hursomhelst så var trippen till Piteå trevlig.
Jag fick umgås med Elina, shoppa lite och hälsa på moster.
Som egentligen är min mammas moster, vilket jag fick veta när jag var typ 12.
Så hon är min moster iaf.

Har sovit sjukt dåligt inatt, fy.
Klockan ringde tidigt och jag låg och funderade på att strunta i att fara på apoteket och vårdcentralen.
Men insåg att det skulle vara lika jobbigt imorgon.
Så idag har jag blivit stucken, och det gick nog bättre än förväntat.
Min sprut-rädsla är tillbaka efter en incident i Spanien.

But hey, I survived.
Fast hon blev nog lite fundersam ett tag.
"Går det bra?"
"Mmm."
"Du håller ju andan."
"Mmm."

Nu ska jag ta tag i dagen ännu mer,
snabbjogg sen en heldag med Kajsa(och lite Sebbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!