Sunny Boden

Alltså seriöst, har Boden haft bättre sommar-väder än Barcelona?
Jag tror nästan det.

2009 har tydligen inte varit något bra väder-år för Spanien har jag fått höra.
Och ja, jag har varit besviken på vädret i Barcelona.

Nu när jag är hemma på svenska mark, i kära Boden, så trodde jag att det skulle dröja till nästa sommar, eller ja, till nästa utlands-resa, tills jag skulle få njuta av solen igen.
Men icket!

Solen har varit framme och jag får skylla mig själv att jag inte har tagit mig tid för att njuta av den.
Visst, inga 35-grader, ingen Indien-värme, som jag kallar det, men sol!
Jag minns ungefär 2-3 dagar i Barcelona då jag verkligen tyckte det var varmt. Om ens det.
Jag tror jag måste flytta till Indien för att få svettas.

Nåväl, är solen framme imorgon så kankse jag inviger Alder.
Det var länge sen sist, är rätt avskräckt när det gället stället.
Vattnet renas aldrig och jag blev riktigt magsjuk en gång.
Får börja stänga munnen när jag badar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!