The place to..

Jag var ganska flitig med kameran på min korta visit ikväll!


Påväg till stugan, och idag njöt jag av omgivningen på riktigt.


Svenssons handbyggda minigolf-bana.
Och kiosken där man hyr klubbor, extraknäckte där när jag var liten.


Bröderna Svenssons stuga de byggde när vi var små.
Dock var jag rädd för stället pga spindlaro ch spikar.

Den bästa platsen är trots allt grill-platsen,
där har jag ätit många grillade marsmallows mellan mariekex.
(som mestadels fastnat på mina händer och runt munnen)


Kom mitt i tävilngarna och fick nöja mig med hund-sällskap,
vilket var betydligt trevligare än hetsiga vinnskallar.
Och de hade sparat rabarberpaj åt mig! (årets första, mmm!)


Myggen/knotten var sugna på mig, så jag spenderade min tid i stugan.
Ensam framför tv'n med en köttbulle-macka och en dålig svensk film.


Sådärja, över 1 timmes tid i min stuga,
och jag hann bli både trött, mätt och mygg-biten(3 styckna!)
Jag invigde möss-säsongen också, deni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!