Yesterday

Igår när jag hade kommit fram till Stockholm så mötte jag upp en väldigt shopping-sugen Stina(som lyckades att stilla sina begär väldigt bra, ojoj)
En lunch, och en delad brownie sen var vi på gång.


Bästot!


En svart enkel klänning från H&M, havrelakrits från Blueberry, en påfyllning på Dust it-fronten och lila Hanna-muggar från Rörstrand.

Jag blev överlycklig när jag såg de lila muggarna i skyltfönstret och drog snabbt in en oförstående Stina som inte hängde med.
Och jag hade tur, för de 2 muggarna de hade i skyltfönstret var de sista.
Så äntligen har jag de lila också!


Det blev ovanligt lite shopping.
Men jag förbokade ett par Dr.Denim-jeans, som inte fanns i min storlek.
Förhoppningsvis så får jag dem idag! Lala, så sköna.
Och så snygga, eller hur?

Sen så hittade jag en riktigt mysig tröja, som jag tvekar på.
Och ett par skor..gah.
Men idag ska jag kika vidare, hann inte med allt igår.

Plus, att jag borde hålla igen inför Berlin.
Meeen, vi reser med handbaggage sådär rymms inte så mycket.


Vi avslutade dagen, 8 timmar på stan i klackar(min rygg mår bättre av det, men kanske inte fötterna) med mat på Sthlm.
Där vi fick en ceasarsallad med räkor och fetaost istället för kyckling eftersom den var slut. Hon i kassan lovade oss att det skulle vara gott, och det var det!

Kvällen spenderades hemma hos 2 efterlängtade tjejer,
Lisa och Victoria.
Glass(laktosfri, och den var god!), te och prat i soffan.
Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!