Seriöst.

En supermysig gårdag.
Sprang vilse i barskspåret pga dålig skyltning, SERIÖST.
Men det var inte många minuter jag yrade, SERIÖST.

Sen mötte jag Elina i Luleå.
Köpte mig 2 klänningar, en body och lite accesoarer.
Själva höstnyheterna var inte så spännande än,
förutom _skorna_, ohmy, jag har 2 par stående i skohyllorna i Luleå och gråter för att de inte fick följa med mig hem.
Iaf, påtal om klänningar så har jag 5 nya sen jag kom hem förra veckan, ni ska få se!
(och ja, jag gillar klänningar)

Sedan var det middag här hemma i solen på balkongen.
En gaaalet god kall kycklingpaj, helt otroligt gott!
Vin, hallonsorbé, chokladtryffel och surr.
Jag, Hanna, Stina, Elina och Elin - så det kunde inte vara annat än trevligt.

FIck en födelsedagspresent av Stina, bästot!
Hon sjöng fint "med en enkel tulipan" - För vem älskar tulpaner?
- Jag.
Och paketet var så fint!
I det så låg en farmenbiljett och ett Lancomé-läppglans, för hon vet att jag älskar dem.
Ska in på Kicks imorgon och kolla färgen innan jag öppnar plomberingen.
Tusen tack älskade du!

Senare på kvällen så kilade vi till bränna,
jag kröp in i en filt och träffade flera glada ansikten jag inte träffat på länge.
Jag hade 5 bilder på kameran sen igår, bra gjort.

..men att väckarklockan ringde 6 imorse var inte lika trevligt.
Tur att vi tillbringade dagen på Björknäsbadet, att sola är inte så jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, läppglanset köpte hon av miig ;p

2009-08-07 @ 08:33:58
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!