Fyra.



Kvällen har spenderats på torpgärdan hos mina kusiner.
Otroligt god mat:
Grillat med hemmagjord potatis-sallad, murkelsås, hjortronsås och grekisk sallad.
Dagsplockade jordgubbar och gammeldagsvanilj-glass.
Jag är fortfarande mätt.

Passade på att fota 4 generationer och busa med Loke, charmtrollet!

Sedan for jag och mamma förbi och grattade Julia som fyller år idag.
Hon fick lite "ta-hand-om-sig"-grejer.
En choklad-ansiktsmask, värmande ansiktsmask, ett underbart rouge från KIKO(Sverige, jag vill ha KIKO!) och en hårinpackning som tydligen ska vara superbra. (+ett parfymprov som åkte med)



Mamma fick äntligen se Gabriel, som sov som en stock.
Jag smög in i sovrummet 3-4 gånger för att bara pussa på honom lite.
Han är så fin, han luktar så gott, han är så len.

Hittade en fin body åt honom igår i Luleå, i strl 50.
Mamma trodde den skulle vara för liten,
men när hon fick se honom så förstod hon att jag hade rätt.
Så ikväll har vi pratat massor här hemma om hur otroligt söt den där pojken är
Han är så himla fin!
(jag säger det igen, men det är min gudson!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, ansiktsmaskerna där är huuuuur härliga som helst!

2009-08-07 @ 08:35:27
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Julia

Och jag blev då så nöjd! Ska bli härligt att prova på allt sen :-)

2009-08-07 @ 15:23:30
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!