Ssssommar



En mysig lunch med Kajsa, länge sen sist!
Festade loss med glass, och fick ont i magen av det - igen. OHNO!

Sen mötte jag upp Hanna, en söt tjej jag har pratat med i flera år.
Sen ja.. Hanna, när?
Och idag så umgicks vi för första gången, konstigt va?
Vi tog en promenix i den fina solen och pratade på.
Repris till veckan, underbart!

Jag fortsätte min fredag på stan.
Köpte en tröja och lite småplock till helgen.

Nu ska jag hoppa i nå kläder och ta en promenad med Julia och Gabriel.

Kvällen är sedan ett frågetecken:
- Bränna med Emma och Marina
- Träna inför tjejmilen
- Färga utväxten(ett måste)

Kanske hinner jag allt? Tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja! Du kan lära mig dricka vin ;)

2009-08-07 @ 22:32:15
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: hanna

tror vi började snacka när jag gick i sexan och du i femman, så det är fan 10-årsjubileum i år ;) på den gamla goda tiden då man använde ICQ, haha.

2009-08-07 @ 23:41:38
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!