Mellanlandning

Efter en långpromenad i solen med söt-Hanna så mellan-landar jag här hemma.
Ska sedan bege mig mot Julia.
Hoppas på gókaffe, surr och gos med Gabriel.
Usch så jag saknar honom, Julia och Simon!

Gårdagen hade högt tempo.
Började dagen med att göra i ordning inför middagen,
och vägrade ta feber, för jag är 12 år och inte sjuk.

Emma bjöd hem mig på lunch, hur tur har jag inte?
Sedan hem och fixa i ordning efterrätten,
det blev vitchokladmousse, mörk chokladmousse och mixade jordgubbar,
och så råkade ett noblesse-flarn ramlade i också. Mm-mm-mm!

Sedan mötte jag upp Elin som jag inte hade sett sen..januari?
Hon är så mycket i farten så jag hinner inte med.
Och har jag tur, och hon otur, så får jag skåla med henne i helgen!
Ochochoch, Sofia dök upp också, solstrålen!


(ja, jag var "höstig" igår och det var rätt mysigt)

Kvällen spenderades i min stuga med Hanna, Susanne och Anne.
Anne var grillmästare, maten blev sååå god!
Jag åt för ett helt logiment och ett halvt fotbollslag, ungefär.

Det var verkligen super-mysigt, så det ska vi absolut göra om.
Åh, jag underskattar verkligen min mysiga stuga..




Ja, då vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!