I want it that way

Backstreet boys kommer till Sverige i december!
Jag som hade kollat in London-biljetter för att se dem där.
Och surat lite över att jag missar dem i Barcelona.
Sååå, nu ska jag bara få med mig något nostalgiskt fan och sjunga med till "All i have to give", "I want it that way", "All I have to give" och framförallt "Quit playing games with my heart".
Och "Everybody".."The Call".."I never break your heart"
Kevin är borta ur gänget, men jag överlever för AJ är kvar!
Snälla snälla Backstreet boys, även om ni är bara 4, även fast ni släpper en ny platta - strunta i den och kör mina favoriter istället, "I want it that way" (haha)
Nu blev jag 9 år igen, och säger godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!