Hallååå?

Hallå? Vart är alla bilder från gårdagen?
Jag var verkligen superdålig med kameran, och tydligen så var jag duktig på att radera bilder som jag tagit, braaa Britta.
Jag ska försöka pussla ihop kvällen,
Henke och Susanne - skicka bilder!

Hursomhelst så hade vi en riktigt trevlig kväll.
Vi började med middag hos Henke, förfest och sedan bränna.

Tydligen såg jag "ond", "dryg" och "arg" ut.
Näni, jag är typ världens snällaste.
Jag fick supermånga goa kramar, "välkommen hem!"
och jag fick skratta mycket. Boden, Boden..

Kvällen var egentligen ganska konstig, men rolig.
Nu är jag sugen på farmen.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeh, du var ju bara söt & trevlig! Justejuste!

2009-08-02 @ 20:32:24
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!