Låt mig..

Jo just det,
gårdagskvällen fortsatte i bra sällskap.

Kröp ner i soffan, och kände att jag inte alls var sugen på soffläge
min trötthet hade gått över till övertrött och jag ville surra.
Så jag ringde Stina och kilade över dit med en flaska vin.

En lugn kväll med lite vin, mycket prat och en sväng på Bränna.
Först var det lugnt. Vi satt vid ett bord och pratade på.
"Varför har du inte varit här hela sommaren?!"
Ååh, vi har mycket att ta igen Stina!

Sen kom Henke och co.
Och vips är vi kring 20 pers vid och runt oss.
Vad hände?

Nja, vi var inte så pepp och kvällen slutade bara helt skumt.
Det var en irriterad, frustrerad Britta som gick hem.
Fast i frustrationen så kunde vi inte låta bli att skratta åt det hela.
Idag då?
Jag skrattar nog än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!