Botten.

Klockan 15 skulle jag och Stina ta en promenix runt svartbyträsket.
Kvart i så börjar det åska, sen regna.
Så nu har jag Nalle tätt intill, han gillar inte åskan,
och mina kläder hänger så vackert på torkstället ute i regnet..

Angående helgen, dvs. farmen så tar vi det sen. Eller?
Kameran är hos Henke, och Stina har också en hel del bilder(som jag vill ha)
Kort sagt så var det en himla trevlig förfest hos Henke, varmt och mysigt.
Och en himla trevlig bilfärd mot farmen, vi sjöng så fint.
Och himla trevligt att träffa alla, verkligen många, gamla ansikten på farmen.
Största delen av kvällen så var jag på topp, var glad och hade superkul.
Den sista cidern välte mig över toppen, jag betedde mig konstigt, och dumt.

Så igår vaknade jag...på botten?
Jag var inte bakis, utan det var ångesten som körde över mig.
"Jag som var så pepp och glad, och så blev det tillslut så dumt och fel."

Så nä, skärpning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena snygging. Hur är det efter helgen? :)

2009-08-10 @ 15:56:05
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!