Alive

Jag lever!
Kom hem från Ibiza(San Antoni, där vi bodde i helgen) igår.
Helskinnad efter 2 nyktra och 2 onyktra kvällar, PROMISE!

Igår k väll så mötte jag upp Gustav(suprise suprise) på flygplatsen.
Dock så var vi på 2 olika flygplatser för SAS/Ryanair har precis bytt flygplats.
Fy17 så less jag var!

Har inte kunnat berätta att Gustav skulle hit o hälsa på.
Eftersom han skulle överraska Sebbe, vilket vi gjorde ikväll.
En gaaanska förvånad Sebbe mötte oss i dörren.
Så här sitter vi nu, Sebastian, Gustav, Viktor, Christian, Sofia och jag
- sitter på terassen med tända ljus, lambrusco och en busig kattunge.

Tänkte bara skriva att jag lever, och ni ska få höra om våran Ibiza-tripp.
Och se de få bilder som finns, Sofias kamera(+ plånbok) blev stulen när vi klev av bussen i Barcelona igår, SURT!
Nåja, nån dag här framöver.
CIaociaociao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!