En sista klagan

Innan jag säger godnatt till datorn, jag ska ju faktiskt upp och jobba imorgon, så ska jag beklaga mig lite.
Så antingen klickar ni vidare, om ni inte vill höra mitt klagomål.
Tydligen så kan det vara ett störnings-moment.

Iaf, i julas så fick jag en pulsklocka med stegräknare och hela kittet.
Men vi kommer inte överenns.
Jag ska inte säga att jag är världs-teknisk, men inte rikskass heller.
Fast det lutar nog mot nummer 2.
Men det är bara så himla tråkigt och ointressant!

Hursomhelst, så har jag lyckats programmera min steglängd och typ i vilken takt jag tar stegen, deni.
Meeen, när jag väl ska använda den, så kan jag inte få den att börja räkna mina steg. Eller rättare sagt, jag kan inte använda den i tränings-syfte alls.
Bara att ha koll på tid. Inte puls eller steg.
Så jag kan ju lika gärna ta en vanlig klocka!

Och ja, den kom med en manual.
En skit-manual, för den är egentligen lätt att förstå.
Men ändå blir det bara fel.

Skitskitskit, jag har ju klarat mer än halvvägs.
Vad är grejen?

Jag begär inte att ni löser mitt problem,
jag begär bara att ni tycker synd om mig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!