För eran skull.

Den där sushibuffen satt fint, kanske för fint.
Farligt med sushi, musslor, kötträtter, fiskrätter, skaldjur, frukter och allt möjligt - som kommer rullande bredvid mig.
Att äta lagomt finns inte.

Att prata med Sofia är omöjligt.
Hon tittade bara på maten och gav mig halva svar.
"Fia, du kommer att få nackspärr."
Så då vänder hon bara stolen, smart drag!


Hursomhelst, kära läsare, för er skull är jag extra mätt.
Jag fotade min första omgång med sushi och vitlöks-räkor, så fint.
Och när jag sitter mätt och belåten och raderar bilder inför Ibiza,
så vips har jag raderat min sushi-bild.
"Fan..Äh.. jag kan väl äta lite till då"
Så några bitar till, när jag är riktigt mätt så tuggar jag länge, för att jag inte vill svälja, så tillslut undrar Fia om jag ska spy.
Närå, men nästan.. haha, ni förstår.

Nu behöver vi inte äta på hela helgen känns det som.
1 iskall Nestea efter en promenad för att skaka ner maten.
Jag är nöjd.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaw, tack! <3 Jag tycker det där med hår är så svårt... nu känner att jag vill spara lite längre och skippa luggen, men när jag väl fått längre så lär jag vilja något annat. Hår är svårt!

2009-07-02 @ 00:20:30
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!