He made my day.



Ikväll, rättare sagt inatt, när jag var ute o joggade så stötte jag på en kille som sålde rosor.
Jag märkte att han stannade upp bakom mig, så jag stirrade rakt fram medans jag väntade på grönt vid övergångs-stället.
Då pekar han mig på axeln och sträcker fram en ros.
Jag viftar bort honom och fortesätter stirra på den röda gubben.
Sen hör jag något tjoande trots min i-pod, så jag vänder mig om.
Där står han och tjoar om någonting och ger mig en ros.
Tillslut tar jag den och han nickar åt mig och går iväg.
Jag blir förvånad och glad. Vilken kille, he made my day!

Dock så mådde rosen inte så bra efter någon minuts skumpande.
Så jag gömde den och skuttade vidare med ett leende på läpparna.
Påväg tillbaka plockar jag upp min kära ros och vi tar en promenad med Slipknot hem i ljumma natten.
Romantik på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!