Julafton

Godmorgon!
Jag är uppe och tvättmaskinen är igång.
Ska ta mig en promenad och sen handla.
Egentligen är jag nog supertrött,
klockan närmade sig 3 när knackade på hos John Blund.
Men det känns lite som julafton idag, bättre än julafton!

Idag är Julia och Simons bebis beräknad.
Klockan 8 ska de vara på Sunderbyn(sjukhuset).
Är Julia och bebisen redo så sätter de igång henne.
Det känns så himla pirrigt!
Jag längtar tills jag får samtalet på telefonen - "bebisen har kommit".

Sen så kommer mamma och pappa ikväll.
Jag har inte träffat pappa på 4 månader!
Mamma var här i början av maj, men jag saknar henne ändå.
Ser fram emot att turista ännu en gång.

Nä, vad säger ni?
Nu tar vi tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!