Osocial.

Löneförhandlingen gick bra, jag är nöjd.

Sedan plockade Gustav upp mig för en tripp till IKEA.
Jag skulle ha grejer från Fabriksbutiken men åkte hem tomhänt, happ.
Faktiskt, så körde jag hem - med AUTOMAT(stavas det verkligen så?)
Det finns ju som en automat, tex där man tar ut pengar..Äsch.
Men ni vet vad jag menar.

Iaf, så är jag ovan och rädd.
2 tvärnitar blev det, fast det var inte mitt fel. Såklart.

Jag kom hem oskadd och lagade middag till mig och mamma.
Ädelostsås med bacon, färsk broccolli, cashew och vindruvor.
Färsk pasta och sallad till det.
"Åh vad skönt att du är hemma" - mamma gillar min mat.

Och nu kära vänner, så sitter jag här i träningskläder.
Jag har invigt barkspåret för sommaren. SÅÅÅ SKÖNT!
Ingen hårdasfalt, inte stopp vid varje rödljus, inga avgaser
- ja mamma, jag njöt av naturen.

Och ja, jag är ganska tråkig ikväll. Väldigt tråkig föressten.
Struntar i alla erbjudanden.
Inge lulekalas, inge Bränna, inge kaffe, inge film.
Social är jag imorgon, vi ses då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!