Pappas plats

Pappa står på sin favorit-plats, vid spisen.
Jag har inte ätit pappas mat sen i mitten av mars.
Den 16 mars gjorde han palt för min skull, dagen innan jag satte mig på planet mot Barcelona.

Ikväll ska jag och Fia ut, vi ska nog testa Cityhall.
Så då passar det bra med middag här hemma så vi kan springa omkring och göra oss i ordning.
Det  luktar sååå gott!
Kött, klyftpotatis, grönsaker i ugn, grönsallad och champinjonsås.
Och jag har förberett en kladdkaka som åker in i ugnen snart!
Mamma hade med sig kakao, så äntligen bakar vi chokladigt!



Man ser att pappa är här.
Snusdosan.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, den minns jag att han alltid hade i sin jeansficka när jag gick på mellanstadiet!

2009-07-18 @ 22:57:11
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!