Pirr

Vi har turistat på rätt bra idag, Sagrada Familia och Park Guell.
Avslutade trippen med att testa Dominos pizza, då surade jag ihope.
Vi beställde en hawaii med bacon/skinka(som extra pålägg)
Vi fick en pizza med bara bacon/skinka.
Jag försökte rädda min ilska med att sätta på banan, visst, det funkade.
Men ändå! Hawaii utan ananas?!

Kröp ihop i sängen och sov mig på bättre humör.
Sitter här, med en kopp kaffe och Slipknot..
IMORGON SKA JAG SE SLIPKNOT!

Sebbe är påväg hit och vi ska bege oss mot 3D-bion.
Jag är lite nervös. Pirr!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag saknar dig! Vi måste höras men verkar alltid gå om varandra!

2009-07-10 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!