Plättar de france

Nu har jag äntligen fått sova, men jag hade kunnat sova hela dagen.
Vaknade 11, sen tog jag en liten powernap till vid 13.
Låter det vettigt att behöva en powernap efter en timme bestående av handla frukost, äta frukost och ta en dusch?
Nu är snart mina bortkommna sovtimmar tillbaka!

Vädret är dåligt, Gustav har snott min dator och jag har hosta.
Däremot så har jag svenskt godis och svenskt kaffe!
Och så lånar jag Fias dator, så jag har det rätt bra ändå.

Nu ska jag faktiskt göra plättar, jag har tjatat om dessa plättar i några veckor nu.
"När jag är ledig så ska jag äta plättar"

Imorgon sitter vi på Sebbes o co's terass och kikar på Tour de France som far förbi på gatan nedanför och grillar. Låter inte så pjåkigt va?

Kommentarer
Postat av: S

Det låter myysigt! Blev plättarna goda? Vi har haft sviiinkallt här så ni har det nog ändå bättre :) .

2009-07-09 @ 09:23:42
Postat av: Johanna

Nu saknar jag dina blogginlägg HURRU.

2009-07-09 @ 22:17:59
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Erika

Förlåt min dryghet och ordmärkeri.. men hahahhahaha... fan vad svårt för dom som tävlar cykla och grilla samtidigt

2009-07-10 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!