Premiär

Igår så invigde jag 3 saker för sommaren 2009.
Min balkong, Bränna och cykeln.

Vi började kvällen med vin, choklad och cider(heja sverige!) på balkongen i solen.
Jag hade turen att ha Hanna, Henke och Prisca hos mig så det var supertrevligt.

Sedan hoppade jag på Henkes pakethållare, like old times.
På Bränna träffade jag flera bekanta ansikten, t.o.m min bror (som fyllde han 18 igår) som suckade över att drinken han hade köpt kostade "99 SPÄNN!"

Jag hade det verkligen trevligt och fick skratta massor.
Och även sucka och tänka "boden.."
Som det ska vara. Jag har saknat onsdagar på Bränna.

Henke håller på bilderna, meeeen jag hittade en bild som Sara hade och snodde den.
Nog är vi fräsha, och glada.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är så söta så :)

2009-07-31 @ 12:39:13
Postat av: Anonym

men vad då snygga? är du hemma nu? Min dator är paaj. Men mitt nummer är 0703003258! Skicka ditt till moi :) åh, underbart!

2009-07-31 @ 15:47:06
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!