Rasar

"Imorgon sitter vi på Sebbes o co's terass och kikar på Tour de France som far förbi på gatan nedanför och grillar."

Postat av: Erika
Förlåt min dryghet och ordmärkeri.. men hahahhahaha...
fan vad svårt för dom som tävlar cykla och grilla samtidigt
2009-07-10 @ 09:47:12

Jag är så bra så!

Förövrigt så blev det inge Tour de France, det regnade.
Och jag är gjord av socker.

Vi var på stan, Gustav handlade, jag tittade på.
Det är feeeeet-rea här - och jag är sugen på höstkollektioner.

Idag ska vi till Sagrada Familia och Park Guell.
Ikväll ska jag sitta med 3D glasögon och se "Haunted House"
- ni lär höra mig ända hem till Sverige.

Måste få beklaga mig lite:
Jag var brun nyss, typ förra helgen.
Nu är jag fläckig och blek, typ.
Gustav roar sig med att dra lös skinn från min panna,
och solen är i Iniden eller något.

Påtal om Indien,
här är jag och en "producent" från Indien som hette A...aa?
Ibiza bjöd på mycket.



Kommentarer
Postat av: Erika

Bra Erika!

Erika hon skulle ordmärka.. och så skriver hon själv som en kratta. Något litet kommatecken hade ju suttit fint!

...It´s all coming back to me... like a kick in the ass!



Men det hade fortfarande varit kul att se tävlingscyklister med en grill på pakethållaren.

2009-07-10 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!