This side of me

Promenixen var skön.
Jag blev förskräckt och facinerad.
En tant stod på en brygga och hällde ut massor med brödsmulor och det vimlade av duvor runt henne, ovanför henne och nästan på henne. Fy!

Sen vid övergångsstället så hamnar jag bredvid en tatuerad man.
Hela han vare tatuerad, och nu menar jag hela!
Rumpan, snoppen - allt.
Och hur vet jag det? Jo, han var naken.
En ca 8-årig flicka med vit klänning stod med stora ögon bredvid mig och tittade på mannen. När hennes pappa såg vad hon tittade på blev han vädigt stressad och kilade snabbt över gatan.

Solen har hållit sig bakom molnen fram tills efter lunch.
Strunt i den, den får skina över min vackra kropp imorgon.
Nu beger vi oss mot stan, jag ska shoppa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa! Vackra kroppjävel!

2009-07-15 @ 19:19:34
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: stinita

haha, du spanade lite extra va? :D

2009-07-15 @ 20:42:06
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!