Uppdate big time?

Ännu en vecka har gått, superfort.
Gustav åkte hem idag, vilket är trist.
Jag blev lite lipig påväg hem från flygplatsen, snarare kluven.
"Ska jag hem snart?"
När jag kom hem från flygplatsen så tröst-åt jag filidutter och choklad i sängen med en bok, är inne på min andra sen Gustav kom. Slooowly..

Iaf..som sagt så har veckan gått fort.
Vädret har inte varit på våran sida, förutom igår.
Då låg vi på stranden och blev röda.
Jag trodde jag var as-bra på strandtennis, men nix, det är nog kubb jag är bra på kom jag på..Så nu jäklar ska det kubbas när jag kommer hem!

Sen så gick vi på sushi/japansk/kinesisk-buffe och jag åt MASSOR.
"Mmm" för avokado!
Sen la vi oss i en park och jag kände att jag älskar den här stan, verkligen!

Och så gick vi på 3D-bion vi missade i fredags, "Haunted Castle".
Jag blev rädd typ 1 gång, i första scenen.
Den var mesig, barnslig och konstig. Men 3D är rätt coolt.
Hade velat se dinosaurie-filmen eller liknanade. Roar!


Jag har 2 "big things" jag ska uppdatera här.
1. Ibiza
2. Sonisphere

Det är dags nu, och nu kan jag ta mig lite tid här vid datorn.
På onsdag kväll kommer mamma och pappa hit.
Så ja, så mycket tid blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!