Ibiza 2009

Mitt internet ville samarbeta igår,
och nu vill inte bloggen det.
Råkade röra i bilderna som låg peeeerfekt,
och allt blev fel.

Nåja, här kommer Ibiza!

















San Antoni - Ibiza 2009:

- åt middag med en kackerlacka, det slutade med att jag stod vid nån annans bord och höll för öronen och skakade

- frossade på Ben&Jerry's - "Vi betalar och smiter in på BJ"

- raggade på ibizas snyggaste kille(seriöst), som visade sig ha med sig sin personliga assistent, som i sin tur raggade på mig. skit x2.

- gjorde illa foten på kylskåpet
(och jag fick vara med när en kille fick sy i huvudet, Ibiza är farligt!)

- festade med rika indier, fotbolls-spelare och producenter, gratis är gott.

- drack Weedkiller, som har en liten historia. Ni ska få höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!