Strandat

Idag har vi strandat, mitt fina ord.
Det var sköööönt, jag tror jag hade kunnat ligga i solen och njuta timme efter timme, jag blir aldrig less!
Jag blir så avslappnad av att ligga i solen och höra vågorna slå genom allt ljud-sorl(som jag bara klipper bort)
Poff så har jag somnat och väcks av att mamma säger:
"Inte sova Britta"
- VADÅ INTE SOVA?

Hon har nämligen hört att det inte är bra att sova i solen,
man kan få ont i huvudet.

Förstår inte riktigt skillnaden mellan att slumra till eller bara ligga o blunda?
Jag får då inte ont i huvudet av att sova i solen!

Påvägen hem var det mycket ståhej,
nån gående orkester med en folkmassa som hyllade något helgon,
gatu-band av olika slag och marknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!