The story of the Weedkiller



Om ni någongång får för er att åka till Ibiza, och på i San Antoni.
Då ska ni söka upp ett alternativ-hak, bra musik och bra stämning.
Det var där jag och Fia stötte på våran Weedkiller, som blev kvällens grej.

Det fanns 2 speciella drinkar att välja mellan "Weedkiller" och "Jesus Juice".
Vi stod länge och dividerade om vilken, frågade bartendern om vad de innehöll men glömde bort det lika fort.
Det enda vi visste var att båda var farligt starka.

"Äh, vi tar Jesus Juice!" - säger jag bestämt.
Går fram till baren för att beställa
-"1 Jesuskiller!"
-"What?"
-"1 Jesuskiller!!"
Jag kan inte avgöra om bartendern ser arg eller road ut.
-"We dont' have that"

Jag backar tillbaka till Fia.
-"Fia, vad heter den egentligen?"

Sen går jag fram igen.
-"1 Jesus Juice"
-"Nono, take the Weedkiller" viskar en kille åt mig.
-"Should I?"
Och fort så övertalade han mig.
-"No I take a Weedkiller instead"
Bartendern tvekar. "Are you sure?"

Tillslut får vi våran Weedkiller och bartern är orolig:
"Drick den sakta", "Ni får dela på den", "Den är så stark"
Blablabla, skål då och så skrattar vi vidare åt allt.

Weedkillern gjorde sitt, minst sagt, på ett bra sätt!
Så bra att klockan 8-9 på morgonen traskar vi hem barfota.
Sönderdansade och hungriga - "Imorgon ska vi dricka Weedkiller!"
..det blev ingen till..

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah, vad härligt!

2009-07-14 @ 17:57:58
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: stinita

hahaha så jag skrattade mig igenom inlägget!

2009-07-14 @ 21:15:13
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!