Julias mage

Godmorgon!
Idag är det onsdag, dvs.
- Imorgon åker vi till Ibiza!
- Om 2 veckor kommer mamma och pappa hit!
(åååh ni kommer få 1000 kramar!)


Måste berätta om min lustiga, nästan obehagliga dröm jag hade inatt.
Jag var och hälsade på hos Julia och Simon.
Och Julias gravid-mage var borta!
Jag blev helt förvånad
Britta -  "Men vart är magen?!"
Julia - "Jag tömde den"
Britta - "Men vart är bebisen?!"
Julia - "I magen, jag tömde bara ut luften ur magen"

Och så visar hon som en liten knapp vid naveln där man tömmer ut luften för att "det är bra att byta ut luften för barnet"

Britta - "Men hur får du i ny luft?"
Julia - "Simon tar den här"

Och så tar hon fram pump och den skulle man bara sätta mot knappen och pumpa i ny luft, som en cykel.

Kanske är det jag som har börjat få kalla fötter?
14 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha! Nåå ;)

2009-07-01 @ 15:15:27
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!