Soni.

Hallå Gustav, kom tillbaka.
Jag har varken bilderna från Sonisphere,
eller några "It's always sunny in Philadelphia"-avsnitt.
Min bok är slut, jag måste spara de 2 andra.
Vad är det här för nå?

Som ni förstår så får ni vänta på Sonisphere-bilderna.
Jag kan kort sagt säga att det var sååå bra.

Jag hade 2 krav: höra "Blood and thunder" med Mastodon
Och se Slipknot, som f.ö avslutade sin Europa-turné i lördags.
Båda kraven uppfylldes och jag var(är) supernöjd.
Vi hade bra platser, och jag skulle verkligen vilja se Slipnkot igen,
dvs en fet konsert med endast dem.
Scenshowen, musiken - skräckblandad förtjusning.

Förutom Slipknot och Mastodon så såg jag även Gijora(som hade en bra låt),
Lamb of God(som gjorde sin första Spanien-spelning),
Machine Head(led genom hela konserten för att få behålla våra platser)
Metallica(då var jag trött, så 30-40 min fick räcka)..(jag vet att ni suckar)

Vid 16 kom vi dit, vid 02 var vi hemma igen.
Jag minns knappt att jag la mig och jag var nykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!