No

Igår(söndag) fick bli en blogg-fri dag.
Jag och fia klev upp, icke bakis, efter en kväll/natt bestående av vin och fin utsikt och ingen utgång - och gick till stranden.
Så igår fick jag sola, en kille som backpackade hakade på oss hela dagen,
jag vill också backpacka! (någongång..kanske)

Sen har vi vandrat omkring här i Poble Sec,
det firas någonting här just nu så det är ett jäkla liv.
Paella på en mysig restaurang och gatu-musik.
Nog trivs mina föräldrar bra här!
(och jag med)

Nåja, bilder får vänta.
Ska krypa till kojs nu.

Pratade precis med Julia.
Hon, Simon och bebisen är i Umeå, på Umeås sjukhus.
Har inte kännt att det har varit aktuellt att skriva om det här.
Bebisen mår bra, värderna blir bättre, snyggingen.
Och Julia och Simon också.
Men jag önskar så himla mycket att jag kunde vara där, eller närmare åtminstonde. Ge en kram, bara sitta bredvid, finnas till, dricka kaffe - snart.

Jag skiter fullständigt i min kommande sky-höga telefonräkning,
att få höra hennes röst och bara få prata med varandra är skönt.

Näni, godnatt


Kommentarer
Postat av: veronica

Tur Julia har en sån fin vän som du :)

2009-07-20 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!