Väskor x 3

Alltså, bara tanken av flygplatsen nu gör mig galen!
Jag ska förklara sen så förstår ni mig,
och tycker synd om mig!

Nu har jag mamma och pappa här, så mysigt!
Vi har bara vandrat idag, vilket ledde till lite shopping.
Jag fick nya träningskläder, så snygga!
Och så köpte jag 2 väskor.

Mamma hade shopping-ödet på sin sida idag.
När hon var här sist så hittade hon 2 lampor från Habitat.
Dock så var båda slut och de fick aldrig in några nya.
Idag när vi var på Habitat så hittade jag skyltexemplaret,
på halva priset dessutom

Och sist blev hon frälst i en väska, minst sagt,  men var dum-snål.
Idag köpte pappa den åt henne, "i förtidig bröllopspresent". 
Så idag kom vi hem med 3 nya väskor!

Jag körde på budget, 2 väskor för 200 kr. 1 för 150 andra för 50.
Heeelt okej!
Mammas var också nedsatt från typ 2000 till 1300.
Så hon hade tur, igen.

Vart är min man som ska köpa mig "bröllops-presenter"?
Jag hittade faktiskt min efterlängtade DKNY-väska idag..igen.
Någon frivillig?

Iaf, nu är mina fötter trötta.
Inga platta skor för min del, det funkar inte.
Oj, så jag pratar, nu ska vi ut och käka.
Håller tummarna att Basilico har ett ledigt bord åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!