15:e

Idag är det den 15 juni, påminde min mamma mig.
"Och den 15 juli kommer vi till Barcelona"

Om 1 månad kommer mamma och pappa hit! Åh!
Pappa har jag inte träffat på 3 månader, älskade pappa.
Och älskade mamma..som tydligen är älskad av många.
Hittade en bild på henne på facebook och under henne stod det
"VI ÄLSKAR ANNA LINDMARK"
och tydligen så stod det så på en studentvagn också.
Nå, jag älskar henne tusen ggr mer än hennes elever.
Nästan så att jag blev avundsjuk på dem när jag såg bilden.
De får vara med min mamma, och inte jag.

Helst av allt så hade jag velat att mamma och pappa packade ner hela familjen.
Systeryster, lillebror och Nalle.
Men vi får ju ses allihop den 30e juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!