Bra grejer

Den där siestan gjorde susen.
Vid 23-tiden hoppade jag i träningskläderna för att röra på mig.
Sofia trodde jag skämtade.

Det var lyckat, jag trallade på, och kom på mig själv att jag inte bara mimade ibland utan jag lät, "sweeeet miss blue", och liknande. Kan inte ha varit så vackert.
Lyssnade på min gamla träningsplaylist sen typ mars 08,
och gamla party-album, "Julia 1", "Julia 2", "p-fest" osv.
Fina tider.

Tiden gick fort och jag hade kunnat vara ute än, men då hade jag skrämt ihjäl Fia, och det är ju en dag imorgon också.
Men det var så skönt, jag var så nöjd.
Jag är inte ens trött, jag hade nog kunnat tagit i mycket mer.
Men jag njöt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!