Där havet slutar

Nä, det här duger inte.
Jag har verkligen inte gjort ett jota idag, inte det minsta.
Vandrat mellan datorn och sängen.
Läst ut en bra bok, "Där havet slutar".

'Där havet slutar' nådde en närmast ofattbar framgång i USA där den största av alla TV-stjärnor, Oprah Winfrey, i direktsändning utnämnde den till sin favoritbok nummer ett. Det blev stor rusning till bokhandeln och denna fascinerande och djupt kvinnliga debutroman sålde mer än 800.000 exemplar på bara ett par veckor."

Javisst, den var riktigt bra.
Gripande, irriterande, sorglig, frustrerande.
Men jag gillade inte slutet..
...eller så gjorde jag det. Jag är kluven.

Läs den!
Nu börjar jag på en ny.. om det finns någon dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!