Det är så jag säger det.

Nu är jag proppmätt på ost & kex, nötter och choklad.
Fy17, känns extra smart att ha hoppat över joggen.

Anyway, nu är jag mer än nöjd med dagen.
Tänkte för ovanlighetens skull krypa till sängs och läsa lite.
Och sova gott, så himlahimlahimla gott ska jag sova.



P.S.
Jag har inte missat att Michael Jackson har avlidit.
Det är alltid hemskt tråkigt när människor dör.

Men jag är inte en av dessa miljontals fan.
Utan jag är en av de där som har festat till "Bad" och myst till "You're not alone".
Men som person/artist har han inte berört mig mer.

Och nu är det ju så att det är han som gick bort,
men hans musik lever kvar.
Så jag kan inte säga att jag sörjer.
Däremot så skickar jag en tanke till hans familj, hans nära och alla som sörjer.

På samma sätt som jag tänker på familjer, nära och sörjande i såna här fall.

Ta hand om er, och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!