Jag och mina kek


Tänkte visa innehållet från mina paket jag öppnade igår.


Armband med texten "Friendship is the thread that ties our hearts together"
Så sant så, från Kajsa.


Armband jag hade spanat in här på stan, från Fia.


Guld-hängsmycke, perfekt till brännan, från kusiner.



Halsband från Lotta Djossou, som har massor med fina grejer.
(som jag hade på mig igår, se gårdagens bild)
Stora knall-rosa örhängen, ni ska få se dem på sen!
Efterlängtat svernskt kaffe!
Etui med spegel, mitt förra blev stulet, "våååga röra detta"
Necessär från Marimekko, perfekt nu när jag har hittat KIKO
- Från mamma och pappa

Och pengar från mamma och pappa, mormor, farmor och farfar
som jag ska köpa mina presenter för.
Har spanat in en CK-väska, solbrillor och ja, massor.
Kan redan nu säga att en del av dessa går till ett trevligt hotell på Ibiza.

Tack älskade ni för alla fina saker!
Ska jag kanske ta och visa mina presenter jag köpte till mig själv?
Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!