Ge mig.

Usch så frustrerande det är när man kryper till kojs och inte kan somna.
Jag vet inte hur länge jag låg vaken, tillslut klev jag upp och drack vatten.

Jag testade alla mina knep.
- Att man ska slappna av i hela kroppen och gå igenom varje kroppsdel:
"min högra lilltå är avslappnad" osvosv.

- Jag försökte att inte tänka på något speciellt, bara hur skönt jag låg.
(vilket resulterade att jag vred o vände på mig ännu mer"

- Jag försökte andas sådär tungt man gör när man sover.


Hur gör ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna

läser, planerar livet, tittar på daniel, kollar mobilen, suckar, vrider&vänder osvosv.

2009-06-22 @ 12:18:22
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!