Hahahahappy

En betydligt fräshare tjej på jobbet idag.

Igår så såg jag ut som att jag hade gått in i en vägg, minst sagt.
Sov 2 timmar, på med närmsta plagg och iväg.
Jag brukar inte vara bakis på jobbet, så ja, jag tror nog att i stort sett alla frågade med ett leende på läpparna hur jag mådde.
Vi var väl typ 98% som var bakis, men tydligen sken min baksmälla om mig..
För ett flertal påpekade att jag såg mycket piggare ut idag.

...Och inte somnade jag på jobbet idag heller, nixpix!

Hursomhelst, så är det sista arbetsdagen imorgon.
Så imorgon slänger jag, Sofia och Sara iväg 9 streck och går hem.
Vi har sparat på det, så jag hoppas det går fort.

Förstå, jag går hem för sista gången.
(fast jag lär få åka dit och bråka om min slutlön, men iaf)
Sista gången jag behöver ta på mig det där headsetet.
Sista gången jag kan sitta och klaga över ja..allt.
Inga fler samtal, inga klagomål från kunder, eller mig.
"Fy vilket äckligt golv det är här" etc..
Ingen matlåda. Ingen tid att passa. Inget automat-kaffe
(4cl billigkaffe 0,35€)

Med handen på hjärtat så slutade jag mentalt för ganska länge sen.
Men imorgon slutar jag på riktigt.

När jag ändå är igång här i min lilla lycka, så ska jag också passa på att säga att idag är det exakt 1 vecka kvar tills vi far till Ibiza!

Happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!