Looking good..

Godmorgon, goddag och godkväll(snart)

Vart har denna söndag tagit vägen?
Ptja, strax före 13 slog vi upp ögonen, solen var framme och vi hade sovit i typ 11 timmar, hur gick det till?

2-3 soltimmar fick vi iaf, fast solen kändes ganska snål idag.
Jag vill att det ska vara Indien-varmt, Turkiet-i-augusti-varmt, ni fattar.
Det kommer väl, för jag har beställt sol i veckan. Hela veckan.

Jag är inne på min andra kanna kaffe, Fia skrattade åt mig nyss.
"Mmm, looking good coffee" - sa jag till mig själv när jag hällde upp en kopp.
Jag var nog nöjd.

Hursomhelst så har jag varit duktig.
Har fotat fredagens shopping, så snart ska du få se mamma.
Okej, duktig o duktig.. men ni vet hur seg jag brukar vara!

Let's see then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!