Promenad genom stan

Imorse tog jag och Fia en promenix.
Dagens mål: Köpa ny mascara - check!

Sen gick vi vidare, och jag fick Fia att gå genom stan.
Så himla mysigt att vandra efter ramblan i kaoset, faktiskt.
Jag njöt och tänkte "shit, jag kommer verkligen sakna den här stan"
Måste verkligen ta vara på min sista tid här.
Sista och sista, jag kommer garanterat åka tillbaka hit.
Antingen på semester, eller för att stanna ett tag.

Nu ska jag ta en dusch och göra i ordning kaffe.
Ikväll ska det firas här i Barcelona,
ungefär som midsommar, fast ja, här slår de på stort.

Blommigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snyggo :) Mer bilder! Du, hjälp mig med kläder.. leggings och en tröja? till helgen.

2009-06-23 @ 14:54:42
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!