Read-y

Nä vet ni vad, nu är jag less på den här dagen.
Jag är duktig och kryper till kojs tidigt.
Blir lite bok-läsande, men jag måste snåla, har 1½ bok kvar av mammas 10.
Dvs mer än 8 böcker på typ 1½ månad, och jag försöker snåla, det är svårt.

De 3 senaste har varit
"Nattens barn", Traci Lords självbiografi.
"När ingen annan ser", Duncan Fairhurst (en sann berättelse)
"Sommarbarn", Katarina Janouch

Nu läser jag "Mias systrar" av Maria Eriksson och Kerstin Weigl,
och sidorna bara springer iväg, boken är riktigt bra!

Vad säger ni, en 10-boks-recension om nån vecka?



Godnatt på er //läslusen



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det tycker jag! Kanske man får några tips ;)

2009-06-22 @ 23:19:51
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!