Rebell

IKEA-besöket var som vanligt, raka vägen till restaurangen.
Men..

Ingen köttbulle-tallrik för min del idag.
De hade så mycket smått och gott,
jag var vrålhungrig och slog på stort!
Inge uppvärmd ikea-mat här inte, noway.

Lax-röran var 2 die 4!
Och tunnbröd-rullen också..
Och romen..nä, allt var så gott.


Och ingen daim-tårta här inte.
Tiramisu-tårta som 2 proppmätta tjejer delade på.
Jag var proppis redan innan,
men den var värd illamåendet, törsten och tröttheten. Lätt!



Sofia har nu sitt hårdbröd.
Och jag har mina skor, och shorts...och skitsnygga brillor, nagellack..
Det tar vi i nästa..

Kommentarer
Postat av: Julia

Guuuud så gott det där såg ut!

2009-06-30 @ 22:42:15
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!