Rosetten

Jag har klagat på att jag har fått ovanligt lite färg för att vara jag.
Idag efter ca 3 timmar på stranden så har jag fått färg, minst sagt.
Och en rosett på ryggen också!
Jag som gör allt för att slippa ränder, och så glömmer jag att knyta upp snodden ett tag, och vips så har jag fått en rosett där.
Shit vad jag har skrattat åt den när jag märkte det här hemma.
Sofia trodde jag hade hittat en insekt när jag ropade på henne.

Hade precis pratat med mamma i telefon
Britta: "Jag har bränt mig lite i ansiktet, är lite röd, inte så farligt"
Mamma: "Du får vara försiktig"
Britta: "Ja men det är lugnt, bara lite rodnad i ansiktet, jag har ändå fått ovanligt lite färg i år. Det lägger sig, jag bränner mig ju sällan"

Sen klär jag av mig för att duscha och känner på ryggen att det bränner,
vänder mig om och ser denna vackra rosett!
Och nu efter duschen är ryggen ännu "brunare"(rödare, jag vet)
och rosetten lyser så fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om inte du är bränd så vet jag inte - men rosetten är fin.

2009-06-28 @ 18:41:34
Postat av: Anonym

Haha, stackarn! I know the feeling!

2009-06-28 @ 19:05:53
Postat av: Johanna

Jag har också brännt mig, gör så jävla ont! Göllig rosett! ;p solkonst!

2009-06-28 @ 20:26:06
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!